torsdag 11 februari 2016

Och ÄNTLIGEN...

... har jag lyckats få Bloggers app att funka i telefonen😄

Nu ska här bloggas! 

Idag har jag varit och tränat för Birgitta SW nere i Moheda. Vi har ju varit där ett par gånger Leia och jag. Första gången tyckte Birgitta att jag skulle avliva Leia. Andra gången såg hon möjligtvis nån potential. Och idag kramade hon mig och undrade om det verkligen inte var en ny hund... Leia gick fantastiskt bra,  som hon faktiskt alltid gör numera.  Långa långa linjer, över flera staket och med störningsmarkeringar... Inga problem överhuvudtaget.... Ändå fick jag med mig en hel del nyttigheter, jag har bl.a. varit alldeles för dålig på att skicka om henne när hon slarvar eller kommer fel. Det hänger nog kvar sen hon var så osäker,  jag är liksom glad bara att hon går... Men nu ska hon tillbaka, få lite tillrättavisning och sen gaskas upp igen... Och skickas igen.... Superkul var det! 

Här hemma är det också superkul.  Eller inte. Oscar hostar lungorna ur sig och har dessutom feber. Elin har en blåsa i munnen och blir allmänt upprörd varje gång något snuddar den. Dvs varje gång hon äter eller dricker.

Oh Well. Våren kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar