fredag 22 oktober 2010

Tentan klar!!

Så skönt, nu är tentan avklarad! Hoppas nu att det gick vägen, frågorna var som jag trott men man vet ju aldrig vilka svar de vill ha. Skönt att det är klart i alla fall!!

Den här gången har jag bott hos Jessica i Knivsta, så man kan säga att jag förenade nytta med nöje! Det är ju alltid lika underbart att umgås med gamla vänner, så roligt och okomplicerat! Nu måste jag ta med mig Axel upp någongång så barnen får träffas också! Antons första fråga när jag träffade dem en snabbis igår var "är Axel med??"

Det var väldigt smidigt att bo i Knivsta också när man skulle till KI, pendeltågen har gått som på räls!! (Ja, lite fyndigt där...) Var på plats 70 min innan tentan började, skönt att vara i tid:-)

Nu väntar en helg med lydnadskurs ( det börjar närma sig slutet för mina ekipage) och jobb. Sista gången jag jobbar på 5 veckor, konstigt! Men jag ska ju göra praktik så jag får ju ändå röra mig i rätt element!

Nu sitter jag på bussen, ska ringa kära svärfar och be honom hämta mig vid bussen. Sen tänkte jag hämta Axel på hemvägen, längtar så mycket efter honom! Och Björn såklart, men han får jag nog inte hämta än...

Ha det gott i vintervädret! ( Snö i Stockholm idag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar