söndag 10 januari 2010

Vårt trevliga besök...

har kommit och gått... Lika trevligt som vanligt, nu var dessutom Troy med, en underbar hund som smälte mitt hundhjärta... Jag blev kär och längtade ännu mer efter vår valp. Vår valp ja, som ju skulle ha blivit till nu i helgen... Tyvärr fick jag sms från uppfödaren att det inte alls gick enligt planerna. Varken tiken eller hanen var det minsta intresserade och följdaktligen blev det ingen valpverkstad. Nu ska hon göra ett försök imorgon hos en annan hane, jag hoppas verkligen att det funkar! Vi vill ju så gärna ha en liten till våren!!
Axel är på julgranssväng med mormor och morfar så jag passar på att lägga upp lite bilder som är tagna med min i-phone.
Axel och Bosse, bästa kompisar!
Vi har fått ganska mycket snö...
Som sagt, en del snö...
Axel på korvgrillning 10/1
Troy på korvgrillning. Inte så lätt att hinna fota...
Axel
Bosse fyllde 9 år den 2/1. Tårta såklart!
Ganska snygg 9-åring va?
Axel i snödrivan...
Här är pisterna i vackra Trysil.
Och här är vackra jag!




Axel i första snön 2009

2 kommentarer:

  1. När fick ni så mycket snö?? Hoppas att allt är bra och att Batmankostymen sitter som en smäck.. // Morbror

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Vad KUL med en uppdatering!! :) GRATTIS till Bosse! Tänk att han är så gammal, det hade jag nog glömt... ;)

    Många STORA krama från Ulrika m familj

    SvaraRadera