måndag 6 april 2009

Jag sitter och läser...

på massa olika bloggar och tänker att jag ska nog bli lite bättre på att lägga upp bilder. Det är ju väldigt roligt att se vad människor gjort och vart de har varit, mycket roligare än att bara läsa om det...

I helgen har det ju varit det mest fantasktiska vårvädret! I fredags skövlade vi i vår trädgård, vi tog ner massor av barrträd som jag är helt allergisk mot! Så himla skönt, och det blev så ljust och fint i vår trädgård. Imorgon ska vi köra allt till tippen!

Så här skönt har vi haft det!

Vi inledde grillsäsongen i fredags också, det var så himla härligt. Varmt och skönt och grilldoft i näsan, kan det bli bättre? Tyvärr skulle jag och jobba lite senare på kvällen, så glaset med rött fick vänta...

Jag har jobbat natt hela helgen, och tyvärr fått sova bort lite av det fina vädret. Men Axel och pappa har varit ute nästan hela dagarna och haft det skönt!

Bosse är nytrimmad och så fin! Och jag fick äntligen visa att jag hade rätt, han var inte fet, det var vinterpäls! Alla hånade mig så, men ni ska bara se hur smal och fin han blev nu! Som en liten valp ser han ut!

Snygg va?

Nu ska här tas seriöst på hundträningen också! Det står numera ett slalomhinder i vår trädgård, vi har hunnit med att träna flera gånger. Vi tränar framförallt ingångar, men även fart och smidighet i hela slalomen. Bosse tycker det är jättekul, och Axel också som får vara godisutdelare när Bosse har klarat slalomen. Problemet är att få Axel att inte ge godiset när Bosse fuskar... Kul är det i alla fall!

Slalom!!

1 kommentar:

  1. ÅH Så HÄRLIGT!! :) Jag ska försöka få Stefan att visa mig hur man gör när man lägger in bilder i datorn. Både från mobil o kameran.. Har ju MASSOR!! Kramar
    Ses i helgen!! :) // Ulrika

    SvaraRadera