tisdag 14 april 2009

Påsken...

har som vanligt firats i Uppsala. Underbart väder hela påsken och massor av kalas och shopping, så helgen var fulländad...


Jag var i Gränby centrum på påskafton, de har ju byggt ut massor och det var så himla roligt att få gå och shoppa lite på riktigt igen. Jag fick helt ledigt och fick gå för mig själv och strosa precis där jag ville. Mycket fint till Axel och Björn blev det, bl.a. en fin tröja från P.o.P till Axel. Till mig blev det, i vanlig ordning, ingenting! Jo, en varm korv till lunch...

På fredagen var jag och Bosse i Fiby urskog. Det är ju så fantatiskt vackert där! Vi njöt i fulla drag! Kolla in alla fina bilder!




På påskafton hade vi middag ute hos farmor och farfar med hela gänget! Roligt roligt, det är så kul att träffa sina svägerskor och syskonbarn!! Och respektive sambo såklart!! Lite bilder på Sandra och Teodor:





På påskdagen bestämde vi oss hastigt och lustigt för att åka hem, vi kände att vi behövde komma hem en dag innan allt drog igång igen med dagis och jobb. Det var jätteskönt att komma hem, borta bra men hemma bäst!! På hemvägen hann vi dock med en fika hos Therese i Knivsta. Axel blev dödligt förtjust i Felicia, han hävdade hela vägen hem att F var han bästa vän och han ville genast att F skulle komma och hälsa på. Så vi hoppas att de kommer i sommar!!

Idag har jag varit och tränat, cirkelcore... Gissa vem som kommer ha härlig träningsvärk imorgon??

1 kommentar:

  1. Ha, ha. Vad skoj att han blev så förtjust i Felicia :-) Det måste ha varit pussen som gjorde att han smälte ;-)
    Det vore hur kul som helst att komma ner en sväng till er! Vi kan väl försöka få till nåt! Jag är ju ledig ;-)
    Kram Therese

    SvaraRadera