söndag 19 april 2009

Nattjobb...

har det varit i helgen. Jag har jobbat fredag och lördag natt, har varit ovanligt lugnt på akuten. Lite skönt som omväxling ibland.

Ofta när jag jobbar natt blir jag helt manisk när jag väl vaknar. Så även idag. Så jag drog igång stortvätt av vagnar, cyklar, pumpade däck och smörjde hjul... Sen har vi gått igenom huset och dragit upp riktlinjer om hur vi tänker oss att vi ska göra med renoveringar, ombyggnationer osv. Känns väldigt bra. Nu är det bara sisådär en miljon kronor som fattas så att vi kan göra allt vi har tänkt oss. Men pengar har ju aldrig varit något problem...

Axel och jag tog en kvällspromenad med Bosse medans Björn drog igång grillen och fixade mat. Sen fick jag äntligen mitt efterlängtade glas vin den här helgen, det var inte dumt i kvällssolen!

Imorgon ska vi ev till lekparken med en kompis med barn. Hoppas bara på fint väder även imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar