fredag 17 april 2009

Storstädning...

har jag haft idag. Så himla skönt att det är gjort, det har hängt över mig så länge. Nu är det bara fönsterputsning kvar... Axel har varit så otroligt duktig, han har skött sig själv hela dan nästan. Vi var i lekparken en stunt på förmiddagen, sen har jag fått städa ifred. Han belönades med en Bobbycartur upp till mormor och morfars hus på eftermiddagen med glass och chokladsås. Mormor och morfar är i Paris och möter våren, så vi är ju lite kattvakter också och jag tyckte vi kunde hålla honom lite sällskap också.

Igår var jag och tränade agility. Det gick väl lite sisådär. Det var kul för jag träffade en tjej som verkade riktigt duktig på agility, hon hade också tävlat mycket. Så hoppas man kan få lite träningsinspiration där, vi bytte i alla fall telefonnummer.

Idag har jag varit i Vimmerby och köpt en jättefin Brio Race som jag hittade på Blocket. Ser nästan helt oanvänd ut, och jag fick med både ståbräda och regnskydd. Allt för 800:-, kändes som ett riktigt klipp!

Nu ska jag snart iväg och jobba, känner inte alls för det. Jag vill vara hemma och umgås med familjen, det känns som väldigt länge sen vi var lediga ihop jag och Björn utan att vara bortresta... Men det är bara att bita i det sura äpplet, nästa helg jobbar jag också... Usch, jag ska nog börja jobba på vårdcentral och vara ledig varje helg...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar