söndag 12 oktober 2008

Imorgon, imorgon...

...är det slut på det goda livet!!! Nu är det viktväktarna som gäller igen, jag ska ha invägning imorgon! (Dock på vågen här hemma, jag brukar ju köra mitt eget race men på viktväktarnas sätt...) Jag har länge tänkt att jag måste ta ta i det, men droppen kom häromdagen på jobbet. En jobbarkompis kom fram och sa "får man gratulera eller är man ute på hal is då?" Det tog ett tag innan jag förstod vad hon menade, men när hon log och kastade blickar ner mot min mage insåg jag till min fasa! Det var bara att bita i det sura äpplet och meddela henne att hon var ute på väldigt hal is... Så nu är det slut! Jag har ätit mitt sista lösgodis på länge!

Jag är så sjuk så sjuk... Jag är så himla trött på att vara sjuk nu, jag har varit sjuk i sex veckor. I fredags när vi skulle till dagis var jag helt förstörd och var så matt att jag inte ens fick upp Axel i cykelsadeln. Nu ska jag ge det fram till onsdag nångång, är jag inte bättre då ska jag ringa till vårdcentralen... Jag tyar icke längre...

Axel och pappa har höstpysslat hemma i helgen. Massor av fina kort finns i kameran men jag är för sjuk för att lägga in dem...

Nu ska jag titta vidare på ensam mamma söker från västervik, sen gå och sova och fortsätta mitt näsdroppsberoende...

2 kommentarer:

  1. Hej Lina!
    Låter inget kul att vara sjuk så länge. Hoppas du blir piggare snart!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Stackare där! Usch sjuk så länge! FY F*N! Å INTE kul å bli tagen för gravid.... :( KRAMAR /Ulrika

    SvaraRadera