lördag 25 oktober 2008

För kanske två år sen...

hånade jag mina föräldrar som hade börjat lyssna på P4 istället för P3. Jag tycke verkligen att de blivit gamla! Nu har jag till min fasa själv hamnat där! Jag tycket P3 blivit så fruktansvärt dåligt, bara massa trams och tjafs och "barnprogram". Jag undar om P3 har ändrat sig så mycket eller är det jag som blivit gammal också? Jag tittar ju också som sagt på Dansbandskampen och tycker att det är riktigt underhållande... Men jag håller trots allt fortfarande fast vid att musiken är dåligt! Om än lite svängande...

2 kommentarer:

  1. Klart du har rätt i att P3 är tramsigt. Det kan vara okej vissa tidpunkter. Morgonpasset, beroende på programledarna.
    P3-Pop / P3-Soul / P3-Live och så vidare.
    Eller så kanske man kan sammanfatta det med att jag gillar P3 när de gör musikprogram, och tycker de är fåniga när de försöker vara roliga...

    Fast jag tycker P4 är trist för det bara är en massa sport, så jag lyssnar på P1/P2 istället. Hur gammal gör inte det mig????

    SvaraRadera
  2. Kunde inte sagt det bättre själv!

    SvaraRadera