lördag 25 oktober 2008

Gräsänka...

har jag blivit och ligger och tittar på Dansbandskampen... Björn är uppe i Uppsala och hälsar på en kompis (läs festar...) Axel, jag och Bosse är hemma och är sjuka som vanligt. Men inte så farligt...

Idag var vi på långpromenad på förmiddagen, sen krattade jag lite löv medans Axel sov klart. Därefter begav vi oss in till stan för att shoppa vinterskor till Axel. Jag fick muta Axel när vi skulle åka och lovade att han skulle få lördagsgodis för första gången i sitt liv... Han förstod ordet godis, och följde glatt med. Skor hittade vi och inhandlade och sen gick vi till godisaffären. Det roliga sen var att han inte tyckte om det... Han sög lite på varje bit och sen sa han "smaka mamma" och gav biten till mig. Så jag fick mig lite godis i alla fall!

När vi kom hem kom Axels idol "Beppe" (min bror Jesper) hit på en fika. Roligt att träffa sin bror lite grann. Han har fått världens bästa lägenhet i Stockholm från 1 januari, värsta flytet! Jag tycker det är bra eftersom man kan åka och hälsa på honom och bo i Stockholm. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar