tisdag 20 februari 2007

ICA Maxi...

...hade Axel och jag som utflykt idag. Vi handlade lite och sen tog vi en promenad med hunden i Stenhagen. Finns gott om fina gångbanor där, det är så skönt att gå på asfalterade vägar med lampor ibland... Axel han invigt sin sittvagn nu, jag tror han tycker det är riktigt kul att se lite. Men min förhoppning att han skulle hålla sig mer vaken i den gick i stäv, han sov gott sittande... Jag börjar fundera på om han sover för mycket på dagarna, att det är därför han sover så dåligt på nätterna. Jag ska in och forska på lite sidor på nätet och se vad jag kommer fram till. Innan har det ju nästan varit så att ju mer han sov på dan desto mer sov han på natten. Men jag misstänker att det är det som håller på att ändras kanske, han blir ju äldre och äldre...

Igår var vi på Nickis äventyrslek med några av mina jobbarkompisar och deras barn. Axel är ju alldeles för liten, men han satt en stund i bollhavet och åkte lite rutschkana i alla fall. Sen tog han och jag matrast, och sen satt vi och fikade och pratade strunt ett tag. Trevligt!

Nu ska jag se om jag orkar forska lite i 6-månaders bebisars sömn, innan jag själv somnar... Måste ju hålla mig vaken till Desperate Housewives ikväll också, hur ska det gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar