lördag 24 februari 2007

1,1 mil...

... har vi åkt på långfärdsskridskor idag. Vi tog med oss Björns kusin Peter och sen bar det av ut till Fjällnora. Det var jättehärligt även om vi insåg att vi nästan tagit oss vatten över huvudet när vi vände eftersom vi då fick motvind och det inte alls var lika lätt att åka... Att skjutsa vagnen framför sig var också betydligt tyngre än vi trodde, men hem kom vi i alla fall tillslut. Det firade vi med kaffe och mackor och Axel fick gröt. En riktig heldag, nu känner man sig ganska slak i hela kroppen faktiskt...

I torsdags var Axel och jag och hälsade på kusin Linn och syssling-pysslingen Max. God mat och trevligt sällskap tyckte både jag och Axel... Roligt att träffa lite släkt ibland, annars har jag ju resten av släkten 36 mil bort...

Nu sover Axel skönt i sin säng, Bosse ligger hårt hopkurad i korgen och jag är väl dum om jag inte gör detsamma... Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar