tisdag 13 februari 2007

Gör ett försök...

...att byta blogg-plats. Tycker det är trist på Familjeliv, där jag tidigare bloggat, att folk som inte är inloggade kan kommenera det man skriver. Det är ju trots allt inte ALLA som man känner som har barn och tycker det är kul att irra runt på Familjelivssajten! Jag kopierar det som jag bloggat idag, vill ni läsa mina gamla bloggar får ni gå in på gamla bloggen, http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b42713.html.


Joanna och Nadine...
...har varit här och promenerat och ätit lunch med oss idag. Joanna är en kursare till mig, vi skrev bla. båda våra uppsatser tillsammans. Nadine är hennes hund, en golden med 13 år på nacken. Dock ingenting som märks, hon är glad och pigg och orkar med lika mycket som Bosse! Det var kul att träffas idag, det var längesen jag umgicks med någon utan barn kändes det som. En befrielse, eftersom jag då kunde muta Joanna att båda dra vagn i snön och att ge Axel mat...Även i söndags jobbade jag, jag måste säga att det var riktigt kul att jobba igen! Och inte för en sekund oroade jag mig för Axel, det känns så skönt att han är så trygg med sin pappa! Men självklart sög det lite extra i gostarmen när jag kom hem, så Axel fick sova i min säng när han vaknade på natten. Myspys!!

Nu har Axel kräkts ner både mig, sig själv och tangentbordet, så nu måste jag ägna mig åt andra saker...

1 kommentar:

  1. Jaha, då ger man sig in i ett nytt medium, hur det nu ska gå!!!
    Läste att ni har flyttat ned Axels madrass i sängen och det är bra, jag tänkte på detta när vi var hos er senast.
    Slänger och iväg en massa hälsningar så här i etern på "Alla hjärtans dag" till er i Hörnbo.

    /Pappa och morfar Mats

    SvaraRadera