lördag 17 februari 2007

Ett bubblande, porlande skratt...

... vaknade jag till imorse. Jag undrar om det finns nåt mer underbart? Det var Axel och pappa som hade gått upp tidigare och höll på att fixa frukost. Axel har varit på ett strålande humör sista dagarna, det är så roligt att få umgås med honom!

Idag har vi varit en sväng i Flogsta, Björn hjälpte sin lillasyster att montera ner en loftsäng och jag, Bosse och Axel tog en långpromenad på våra gamla stigar... Jättehärligt väder idag, några grader varmt och solen som nästan bryter igenom. Vi passade också på att besöka vår gamla hundaffär Dog-Leg och Bosse fick ett nytt stiligt halsband med reflex. När vi kom hem städade vi lite, jag bakade semlor och en kladdkaka och sen kom Björns kusin Peter på fika.

Igår var vi och badade i Fyrishov igen med Jessica och Ant0n. Axel var inte riktigt lika på hugget som tidigare, ville gärna klänga på mig eller Jessica. Men jag vet inte, det var väldigt mycket folk i bassängen och han börjar ju bli lite blyg för folk så jag vet inte om det kanske gjorde sitt till. Anton tyckte det var lika kul som vanligt, åkte rutschkana, flöt på madrasser och lekte i vattenfallen...

Axel har nu sovit jättebra två nätter i rad observera hur försiktig jag är med att säga det... Jag hoppas att det håller i sig, både han och jag blir så mycket gladare på dagarna då! Nu ska jag se om jag kan få honom att sova en stund på dagen också, kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar