fredag 1 april 2011

Sitter på cityterminalen...

... och väntar på bussen hem. Två campusdagar av avklarade, roligt men intensivt. Man blir rätt slut i huvudet av att sitta och lyssna hela dagarna, hur intressant det än är... Akut omvårdnad i kardiologi heter kursen så nu har jag drillats i EKG, hjärtekon och CPAP-behandlingar. Får se hur mkt som sitter kvar... Jesper och Sofie fick som vanligt lite våldsgästande, lika trevligt och mysigt som alltid på lilla Essingen. Det är nog en av få platser i Stockholm jag skulle vilja bo på. Härligt med närhet till både city, vatten och fina grönområden.

Imorgon jobbar jag och sen ska jag förhoppningsvis hinna umgås med mina älsklingar och med svärföräldrarna som är nere och lämpligt nog passar hundarna när jag är här. Tur man har snäll familj!!

Nu ska jag gå och köpa tilltugg till bussen. Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar