lördag 1 januari 2011

Första dagen 2011

har varit en bra dag!! Vi sov först extremt länge och tog en lång skön frukost. Sen åkte vi ut till Ytterhult för pulkaåkning, promenad och fika. Axel lekte med Ellen och hade superkul. Leia passade på att apportera lite delar av en halvrutten, upphittad död hare och fint leverera till mig. Bara att hålla god min och berömma henne för det fina avlämnandet... Både hon och Bosse var lösa hela tiden så nu sover båda extremt gott!! Själv ligger jag utstäckt i soffan, Björn och Axel spelar PS3.

Igår firades nyår med Nina, Marcus och Isac. God mat och dryck, fyverkerier och sovande barn gjorde att kvällen blev extra trevlig! När klockan blev runt 23 kunde vi även andas ut att Isac inte skulle få en 2010-bror utan bäbisen höll sig snällt kvar i magen och blir en 2011-bäbis!!

Imorgon är sista dagen med julgodis och mat, sen börjar återigen mitt "nya" liv. Det ska hursomhelst bli skönt att komma in i lite rutiner igen och skönt för Axel att komma till dagis igen tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar