tisdag 20 juli 2010

Äntligen semesterbilder...

trodde jag att jag skulle lägga upp... Men med ett pissigt modem och ett pissigt bredband är det inte så lätt, med 53 kbit/s tar det lite tid kan man säga... Så tyvärr, inga bilder den här gången...

Det får nog bli en ny dator vad det lider... Jag ska nämligen sätta mig i skolbänken igen och då är det viktigt med en bra dator och en bra uppkoppling... Jiha, shoppa shoppa!! Skämt åsido, jag ska plugga igen, vidareutbildning till IVA-sköterska. Jag kommer att läsa på Karolinska Institutet, på distans 75%. Jag är så glad att jag kom in på mitt förstaval, det kommer förhoppningsvis att funka jättebra med hundarna nu när jag blir hemma i 1,5 år. Och skönt att jobba mindre kvällar och då förhoppningsvis kunna träna mera hund!! Det gäller att planera sitt liv...

Nej, usch, jag blev helt deprimerad när jag inte kan lägga upp bilder, jag får skriva mer en annan dag... Nu blir det Allsång på Skansen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar