söndag 30 mars 2008

Ett härligt vårväder...



...har vi här hos oss idag. Vi var hundlösa idag eftersom Bosse är med mina föräldrar och går Tjustleden. Trots det började vi dagen med en riktig långpromenad, Axel sov gott i vagnen... Att gå utan hund när man är hundägare känns på nåt konstigt sätt helt meninglöst, men vi tog oss i alla fall runt och riktigt härligt var det! Sen gick vi in och åt lite lunch, och därefter ut igen, man måste ju passa på när det är så skönt ute! Axel busade runt som vanligt! Här är lite fina bilder från vår sköna dag!!



3 kommentarer:

  1. Vad HÄRLIGT det ser ut! :) Han är ju SÅ SÖÖÖT lille Axel!
    Här är vi sjuka...
    - Teodor är ev. magsjuk o har idag endast ammat, ätit ca 5 tsk gröt o majskrokar. Han kräktes hela kvällen igår...
    - Stefan har ev. öroninfektion.
    - Jag känner mig konstigt o trött...
    *suck*

    Ha det så BRA! Och hoppas ni får en bra flytt i veckan som kommer!!
    KRAM på er alla!! /Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jo, vi klarade oss från magsjukan... *phew*
    Stefan har fått konstaterat att han har öroninfektion, så han har fått penicillin nu! /Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Jag har en umaninng till dig på min blogg!!!!KRAM /Ulrika

    SvaraRadera