måndag 18 augusti 2008

Vad gjorde man egentligen...

...innan man fick barn? Jag upplever ju nu i några dagar den konstiga känslan att vara själv hemma, Axel håller ju på att skolas in på dagis och jag ska hålla mig därifrån i ganska många timmar på dagen nu... Idag när jag höll på att greja här hemma gick jag och funderade, hur kunde man ha svårt att få saker gjort förr? Hur kunde man känna att man inte hann med en del saker? Nu känns det ju som att man hinner med hur mycket som helst på 2 timmar, man hinner tvätta, städa, träna, äta, vila, gå med hunden osv. osv... Jag antar att när/om man får flera barn tänker man nog tillbaka och säger samma sak om när man hade ett barn... Man är aldrig riktigt nöjd...

Idag tycker jag så synd om Susanna Kallur! Det känns ju som att det här verkligen var hennes största chans till ett OS-guld och så ramlar hon!! Usch, jag lider verkligen med henne! Jag hoppas verkligen att hon kan KÄNNA det hon sa i intervjun, nämligen att det trots allt bara är idrott, inte hela världen och inte hela hennes liv! Men det måste kännas bra surt!

Björn och min pappa är och fiskar kräftor ikväll, hoppas på en god skörd så vi kan festa på svenska kräftor i helgen! Det finns ju inget som är så gott!! Nu ska jag njuta av att ha en tvkväll helt för mig själv, titta på alla dåliga program jag tycker är bra!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar