söndag 27 april 2008

Jobbhelg...

...var det igen. Har jobbat CACA eller långhelg som det också kallas. Detta innebär kväll fredag, dag lördag, kväll söndag och dag måndag. Då är man rätt nöjd sen, och det är skönt att vara ledig på tisdagen. Nu blev det i och för sig inte riktigt ledig eftersom jag ska in på ett möte på jobbet, men nästan i alla fall.

På onsdag kommer Axels farmor och farfar, de ska stanna hela veckan ut. Spännande att se vad de tycker om huset och allt...

I måndags fyllde Björn år, han fick lite strumpor och kalsonger som sig bör... Han hade ju redan fått en fiskeresa som han varit på. Kalaset tog vi i torsdags istället, vi var lite utpumpade efter helgbesök och allt. Härligt kalas på uteplatsen, min farmor och faster och mina föräldrar var och hälsade på. Lite hembakat och lite köpebröd bjöd vi på! En grill fick vi som gemensam present, och den invigde vi igår... Björn och jag hade en riktigt mysig kväll med nygrillat, gott vin och tända ljus på vår underbara uteplats...Mamma och pappas katt kom också och hälsade på så Bosse fick sig en kul lekstund! Annars har vi fixat lite med huset i helgen, eller Björn rättare sagt... Vi har fått upp ett staket och lagt in lite lister där det behövdes... Nu är det bäst att jag går och jobbar lite, det gör visst alla andra ser jag...

Kram!

1 kommentar:

  1. Vad HÄRLIGT!! Vi LÄNGTAR oxå efter ett EGET hus! (Vi har ju hittat vår Pärla! ;) )

    Vi ses snart! KRAMAR i mAssor! /ulrika m familj (en förkyld mamma o en förkyld son)

    SvaraRadera