fredag 2 november 2007

Astrid Lindgrens världs...

.. höst-och hantverksmarknad har Axel och jag besökt idag. Vimmerby bjöd på ett otroligt höstväder och det var verkligen supertrevligt. Lagom mängd utställare blandat med lekställen och lite Astrid Lindgrensfigurer och uppträdanden så kunde det inte bli bättre! Vi var där med min kompis Anna och hennes föräldrar, de hade varit där förut och jag förstår att de återkom!


I helgen jobbar jag men vi ska väl hinna med lite kyrkogårdbesök (så fint nu med alla ljusen där) och så har vi bjudit mamma och pappa på middag i morgon kväll... Ikväll ska vi dock vara lata och köpa pizza. Nu ska jag lägga över lite kort från kameran och lägga in här i bloggen...


Kram på er!






















































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar