fredag 9 november 2007

Idag har...

...jag för första gången sen i våras typ, tränat med hunden... Det gick så otroligt bra, jag var helt chockad!! Först körde vi lite agility, han var superföljsam och jättesnabb. Tog varje sväng som en gud, och körde järnet på raksträckorna... Om det har med kastrationen att göra eller vanlig simpel understimulering, låter jag vara osagt, men kul var det i alla fall. Därefter körde vi ett kort pass lydnadsträning, även här var han jätteduktig. Höll positionen perfekt i fotgåendet, och var lugn och koncentrerad. Verkligen kul!!

På förmiddagen var jag och Axel på öppna förskolan för andra gången den här veckan. Riktigt mycket folk var där, det var trångt och varmt. Men Axel tyckte som vanligt det var superkul! Det är roligt och se hur han förändras hela tiden. Hela hösten har sångstunden varit en mardröm, Axel har inte velat sitta still och har bara krånglat. Nu är han plötsligt som ett dagisbarn på samling, han sitter ordentligt och lyssnar på fröken. Han studerar de andra barnen som gör rörelser och sjunger. Snart börjar han nog också att göra rörelserna till sångerna. Mamma Mu, Lilla Snigel och en Kulen Natt är några av sångerna vi sjunger...

På eftermiddagen var jag på jobbjakt. Vet ju än så länge inte riktigt vad jag ska göra när mitt vik på akuten går ut i januari, men jag hoppas verkligen att det löser sig. Idag har jag varit och pratar med nästan alla avdelningschefer och lämnat brev och CV. Hoppas att någon av dem har någon lösning.

Ha det så bra allesammans! Kram!!

1 kommentar:

  1. Hoppas det ordnar sig med jobb snart! Det tar på krafterna att inte veta...
    Ha det gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera