tisdag 30 oktober 2007

Släckt bränder...

...är vad jag har ägnat förmiddagen åt... Jag har varit på brandutbildning med jobbet, kul och lite annorlunda. Nu luktar jag härlig brandrök, men orkar inte duscha innan jag går till jobbet igen, (ska jobba ikväll igen..) så det får de stå ut med...

I helgen var familjen Hubinette och hälsade på. Det var en riktig blixtvisit, de skulle ner och välja bröllopsfoton hos fotografen. Kul i alla fall att ses lite, Anton och Axel hade riktigt roligt ihop, man ser vilken skillnad det blir bara av att Axel har börjat att gå... Och lilla Lovisa var söt som vanligt, och väldigt lättsam! Resten av helgen har jag jobbat, så man kan säga att det gick i ett...

För tillfället sover alla karlarna i huset (Axel, Björn och Bosse) middag, medans jag som vanligt sitter framför datorn... Jag gick egentligen in för att leta upp telefonnummer till csn men sen finns det ju så mkt annat roligt att göra...

Nu i veckan håller vi tummarna för att det är vår tur att vinna budgivning på ett radhus. Chansen är väl ungefär 1 % men hoppet är väl det som aldrig överger en säger dom... Vi får väl se hur det blir. Nu ska jag gå och packa väskan och väcka Björn och säga att jag åker nu... Det är inte mycket man ses i vaket tillstånd precis... hur ska det bli när båda börjar jobba, kan man fråga sig... Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej gullet!
    Känsligheten kommer aldrig att gå över, jag bölar fortfarande som ett barn om det är sorgligt på tv:n eller får lite glansigt i ögat när jag pussar på mina sovande barn.

    Det var trevligt att träffa er sist, ska vi bestämma en helg när vi kan komma ner och hälsa på?

    Kram Carola

    SvaraRadera