fredag 23 november 2007

Farmor och farfar...

...är på besök hos oss nu. Vi har firat lite minjul ikväll eftersom vi kommer att vara borta sen, vi har öppnat paket och smakat julskinka. Gott gott gott... Axel fick en hel kasse med leksaker, gissa om han var lycklig. Men allra roligast tyckte han att min julklapp var, en minidammsugare. Han var helt galen när han inte fick köra med den...

Hela Axels mun är fylld av stora kratrar... Stackars lilla plutten, de är verkligen tappra under sin tandsprickning. Men det märks att han är besvärad, han biter och biter och biter på sina händer och allt han kommer åt. Han har också episoder med rejäla förkylningssymptom som sen går över på en dag, jag antar att det också har med tandsprickningen att göra. Han fick ju också sitt mässlig och påsjukevaccin för drygt en vecka sedan, den sprutan kan de ju också bli rejält dåliga av.

Helgen som var tillbringade vi i Värmland. På 2 dygn hann vi med 2 stycken 30-årskalas och ett dop. Det är väl ganska bra jobbat tycker jag! Alltid lika kul att träffa familjen Hubinette, och lilla Lovisa var så söt på dopet. Och Anton skötte sig helt exemplariskt och torkade lillasyster på huvudet när hon var färdigdöpt...

Jag jobbar min tredje natt i rad, och har helt vänt på dygnet. Är hur pigg som helst, och kommer väl förmodligen att ha ett helsike att sova nästa natt... Det gäller nog att gå upp tidigt imorgon...

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar