söndag 25 januari 2009

Familjelivmanisk...

...blir jag i perioder. Familjeliv är en site på nätet där alla möjliga konstiga och okonstiga människor samlas och diskuterar saker. Det man inte kan få svar på där finns inte helt enkelt. Så jag skriver alla mina tankar och funderingar där och får genast svar. Praktiskt, men kanske inte alltid de bästa svaren och kanske inte de man vill ha. Jag läste precis i senaste numret av Vi föräldrar om föräldrar som söker svar på medicinska åkommor på nätet och blir alldeles uppskrämda. Precis så gör jag också. Hittar massor av farliga saker och blir helt skärrad. Nu måste jag ringa till läkaren på måndag, men vad ska jag säga? "På Familjeliv sa de att det här kunde vara farligt". De kommer ju tro att man är helt puckad! Om det inte är farligt vill säga.

Usch nej! Jag spenderar i alla fall timtals varje dag på den sajten, måste försöka bryta mitt beroende... Nu sitter jag på jobbet, klockan är 04.22 och vi har inte någon patient för tillfället. Ska gå ut och ta en kopp te och en banan tror jag... Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar