tisdag 4 november 2008

Partylitevisning...

har jag varit på för första gången i mitt liv idag. Jag kände mig nästan lite otrogen eftersom min kära svägerska är konsulent och jag aldrig har köpt nåt av henne (förlåt förlåt!!) Men jag tänkte att jag kan ju alltid gå dit så jag får se sakerna i verkligheten, det är lite svårt när man bara ser dem i katalogen! Så nu vet jag vad jag ska beställa, eller kanske önska mig i julklapp av svärmor...

Idag har jag varit ledig så jag och Axel har varit hemma. Det var riktigt tråkigt väder ute, grått kallt och alldeles dimmigt så vi har mest hållt oss inne. Vi har städat och tvättat, stackars Axel! Men det verkar inte gått någon nöd på honom, men han tyckte det var väldigt roligt när vi skulle iväg på ljusvisningen, så lite understimulerad var han nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar