måndag 17 november 2008

2 nyfriserade killar...

sitter brevid mig i soffan. Det är Bosse och Axel jag pratar om... Axel fick vara hos frisören idag, fick äta pepparkakor, dricka saft och titta på DVD medans han blev klippt. Bosse fick balansera på ett vingligt plastbord, i nollgradig kyla, skakandes... Men fina blev de båda två. En valk uppenbarade sig uppe på Bosses rygg, skinn säger jag, fett säger min mamma... Jag har också flera skinnvalkar så vad gör väl det???

Idag har det varit ett helt underbart väder, kallt, men så himla fint! Axel och jag var på promenad på morgonen, sen tog vi cykeln in till stadsparkens lekpark innan det var dags för frisören. Riktigt härligt!

Nu är det 2 veckor kvar tills Kanarieöarna, idag när jag stod i duschen var det som jag verkligen förstod! Så härligt det ska bli!! Sol (förhoppningsvis) bad (förmodligen) god mat och vin (alldeles säkert!) Jag längtar och längtar!!

Nu måste jag gå och ta nåt att äta trots att klockan är mycket, jag är så hungrig.. Värdelöst att äta pasta till middag, jag blir hungrig igen efter 2 timmar...

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med att åka på semester! det skulle vi behöva med, men det går ju inte...

    Ses snart! KRAMAR! :)
    /Ulrika

    SvaraRadera