tisdag 25 november 2008

Snö snö snö

har det kommit! Undrar hur många som har skrivit det i sin blogg sista dagarna?...Axel tycker att det är superroligt med snö, han njuter verkligen! Som tur är har jag jobbat kväll både igår och idag så vi har hunnit med pulkabacken 2 dagar i rad! Idag fick han dessutom åka pulka hela vägen till dagis, gissa om han var lycklig! Axel skulle egentligen ha fått pulkan i julklapp av farmor, men han hade fått lov att ta fram den om det kom snö innan. Och det gjorde det, och pulkan är redan välanvänd! Tack farmor!!

I helgen hade vi besök av Björns syster med familj. Det var jätteroligt, framför allt för att kusinerna gick så himla bra ihop! Knappt ett endaste litet bråk, de bara lekte och pysslade hela dagarna! Jättekul! Vi vuxna hade också roligt med shopping, mat och vin! Min lillebror kom också och hälsade på på lördagskvällen så det var nästan fullt hus!

Idag är det en vecka tills vi åker! Ska bli så otroligt skönt, och så kul! Jag längtar verkligen!! Nu ska jag packa min väska och sen åka och jobba!!

2 kommentarer:

  1. hej!!
    Teodor hade fått en pulka av sin farmor o farfar när vi kom hem från er. Så han fick åka pulka från dagis igår, Det tyckte han var skoj! :)

    KRAM /Ulrika

    SvaraRadera
  2. .....och nu kan ni gömma undan pulkan igen..... :-( Nu är det åter grått och trist. Men ni har ju nåt väldigt kul att se fram emot! Ingen snö men nog ännu bättre... :-)
    Ha en jätteskön semesterresa!
    Kram!

    SvaraRadera