torsdag 11 oktober 2007

Förkylda...

...är vi igen... Det märks att det börjar bli höst och vinter och att man är på öppna förskolan då och då...

Var ett tag sedan jag uppdaterade, jag vet inte var orken och tiden tar vägen. Jag som vanligtvis är en riktig datanörd, som satt framför datorn timme in och timme ut förr, sätter inte ens på den när jag kommer hem på kvällen... Lägger mig hellre framför tv:n när Axel gått och lagt sig...

Det som hänt senaste tiden, är, snabbt sammanfattat följande:

Sista helgen i september: Björn och jag var på minisemester i Helsingborg/Helsingör. Shopping, Wallmans salonger och lite party party party... Tyvärr lite mer party än jag tänkt mig, jag var inte riktigt så utsövd som jag hoppats på när jag åkte hem... Men kul hade vi, sova får man göra när man blir gammal...

Varje natt: Axel sover superdåligt, och jag ännu sämre... Vi har kapitulerat från alla våra goda förutsättningar och sover nu alla tre i samma säng. Jag sover superilla, men tänker att nån gång är jag väl så trött att jag måste somna...

Igår: Vaknar av att Bosse ramlar ur sin korg... Bosse kravlar sig runt sängen, faller åt höger och åt vänster och kan inte stå för fem öre på sina ben... Fruktansvärd upplevelse som slutade i Kalmar på Läckeby djursjukhus med prover, röntgen och allehanda undersökningar. Fick inget bra svar på vad det berodde på, men Bosse piggade raskt på sig och är nu precis som vanligt igen. Ett blåsljud på hjärtat upptäcktes, och en kraftigt förstorad prostata, så nu blir det ultraljud på hjärta och prostata och kastrering den 23/10.

Detta är vad vi har planerat närmaste tiden:

I helgen: Besöker Kalmar och min bror med sambo...

Nästa helg: Dop för Axels kusin Theodor, Gräsö utanför Uppsala.

Nu ska jag gå och laga god mat, sen åka och rida islandshäst... Kram och en förkyld puss till er alla!!

1 kommentar:

  1. STACKARS BOSSE! :( *lilleskrutten*

    Vi är åxå förkylda... *usch* Bara väntar på att Teodor ska bli fökyld, men inte ännu....

    SvaraRadera