onsdag 19 maj 2010

En fantastisk...

underbar dag blev det plötsligt när solen tittade fram mellan molnen. Jag sitter i solen och bara njuter för första gången i år!

Njuter gör däremot INTE min rygg som har bestämt sig för att ge mig en ordentlig omgång igen... Jag blir så trött på den när den gör såhär, jag blir så ledsen och besviken. Och arg på mig själv som inte tar mig i kragen och tränar, jag vet ju att det är det enda som hjälper. Än så länge kan jag gå och stå, jag hoppas inte det blir värre innan det blir bättre. Jag har fått tid till naprapatklinik på fredag em, jag hoppas på underverk i vanlig ordning... Just nu ser jag ut som en ostbåge, helt böjd år vänster... Funderar lite hur det ska gå i helgen när jag ska jobba natt...

Stackars Axel har fått roa sig bäst han kunnat idag, trist med en orörlig mamma... Men vi har bakat lite i alla fall, det har blivit både matbröd och sirapskakor. Björn ska jobba över ikväll så vi blir själva hela kvällen också hur nu det ska gå. Tur han är så stor som han är, han klarar ju det mesta själv numera.

Imorgon blir det Oskarshamn med jobbet, vi ska jobba med vårt höftprojekt. Ha det gott i vårsolen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar