tisdag 13 april 2010

Grymt förkyld...

har jag gått och blivit, men jag måste berätta lite vad Axel sagt idag... Ibland är han så rolig och söt som bara en treåring kan vara...

Imorse var det väckning 06.00 och han var av förklarliga skäl rätt trött och seg. När jag gick in och försökte dra upp honom för tredje gången sa jag, oj vad du är trött!! Nej, svarade Axel då. Jag är inte trött, jag bara vilar mina tankar!

På eftermiddagen när vi ätit var Björn ute och jag var så sjuk så jag låg på sängen och vilade lite. Axel fick syn på pappa och började klä på sig för att gå ut. Då fick han syn på mig och sa att han ville gå ut. Gör du det, svarade jag. Men, sa Axel då, vem ska gosa med dig då?? Jag kan stanna inne hos dig!

Gullunge! Ibland blir man så glad fast man är sjuk, trött och eländig!!

Vår bil ska f.ö bli lagad 26/4 och kosta 7500:-. Tack Karlbergs, ni är så underbart serviceinriktade till en barnfamilj med en enda bil!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar