måndag 8 juni 2009

Kolmården...

var vårt utflyktsmål i lördags. Det var så skönt och härligt, vi åkte iväg bara vi tre och hade en riktig familjedag... Vi hade med oss äggmackor och kaffe och hade en heldag bland lejon, tigrar, giraffer, elefanter mm mm. Axel hade så himla roligt, han var helt gudomlig hela dagen. Inte ett enda gnäll eller kink, han var bara en enda stor solstråle hela dagen! Dessutom slog jag och Björn till och förlovade oss efter 7 år tillsammans! En riktigt lycklig dag alltså!




Här kommer lite fler fina kort från vår härliga dag:

Bosse var inte med på Kolmården, men här är ett kort som jag tycker är så fint:

Och här är 2 coola killar på agilitytävling i Oskarshamn förra helgen:

7 kommentarer:

  1. Åh, så roligt att se. Ett stort grattis till er!!!!!!!!!
    Många kramar från Almarna

    SvaraRadera
  2. Grattis till förlovningen! Vad skoj! Kul att ni hade en bra dag på kolmården. Vi var ju där i mitten av maj och det gick hem hos F också kan jag lova :-)

    SvaraRadera
  3. kæra stor-kussen!
    stort grattis till er båda, gud så kul! :)
    snart ses vi!

    massa kramar från norge-kussen!

    SvaraRadera
  4. Grattis igen o igen!! Härligt att vara på Kolmården! :) Kramar från Ulrika m. familj

    SvaraRadera
  5. Grattis från mig med! Se till och gift er oxå! Det är kanon (jag talar av 5-årig erfarenhet...*s*)

    SvaraRadera
  6. Åhhh.... Grattis grattis!!
    Vad roligt!
    Alla lyckönskningar från oss i Uppsala!
    Hur gammal är Bosse nu? 8?
    ps vi ska köpa en Labrador nu i sommar, det blir en kille =D
    Kram Joanna

    SvaraRadera
  7. Joanna!!

    Jag har ingen mailadress som jag tror stämmer till dig längre?? Jag provar på en gammal, men annars hoppas jag att du ser det här! Vad roligt att ni ska köpa hund!! Blir det en valp eller? Du får gärna maila mig så jag får rätt adress!! Kram!

    SvaraRadera