torsdag 11 juni 2009

Tack alla ni...

som grattat till förlovningen!! Både här och på andra ställen!! Ringen sitter så fint på fingret, det känns lite speciellt att ha den där och jag kan inte låta bli att smygtitta på den lite då och då...

Jag är nyss hemkommen från hundklubben där jag håller kurs för instruktörerna. De hade tränat så himla mycket den här veckan och gjort jättestora framsteg så det var så kul! Verkligen duktiga! Igår hade jag också min första träff för valpkursen, vi hade dock bara terori så jag fick inte se så mycket av vad de kan än...

Idag har det för första gången på länge varit bra väder! Axel, jag och Bosse firade med en långpromenade in till stan och stadsparken där vi tillbringade förmiddagen. Vi träffade också Maria och Isak som också var där, det var kul! På eftermiddagen kom Nina och lilla Isak och fikade. Axel och Isak hade roligt så länge de inte var för trötta, men på slutet orkar ingen av dem med varandra, och de gör inte annat än bråkar... Det blir spännande att se hur det går på midsommar när de ska vara tillsammans i några dygn i en husvagn... Hmmm...

I helgen som kommer jobbar jag natt. 3 nätter i rad, usch! Men det är de sista nätterna på länge tror jag så jag får stå ut.... Nu ska jag gå och knyta mig tror jag. Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar