torsdag 19 april 2007

Oj, oj oj...

...vad mycket man har att göra som mammaledig... Mitt liv är helt hysteriskt just nu, jag tror inte jag har haft en dag utan aktiviteter på flera veckor... Det är folk som ska hälsas på, folk som ska hälsa på, det är öppna förskolan och det är fika och lunch på stan... Det är sannerligen tur att vi flyttar tills jag ska börja jobba igen, för jag hade aldrig hunnit med att jobba här uppe... Skämt åsido, det är superkul att träffa alla härliga människor och roliga ungar!! Som det är nu skulle jag alltid vilja vara mammaledig!

I tisdags var den stora dagen! Jag och Axel (mycket stor hjälp) var barnvakter till Anton! Jag var superladdad och energisk upp till tänderna och allt gick som smort!! Jättekul, båda barnen skötte sig helt exemplariskt, så även Antons blodsocker. Så nu tror jag att de vågar lämna honom med gott samvete när de ska in på förlossningen!

Annars är senaste nytt:
  • att jag var på en mycket rolig möhippa i lördags (kom hem kl. 03.00...), första utgången sen juli -05...
  • Vi har ett nytt hus vi ska bjuda på i Västervik , gå gärna in och titta på det! http://www.hemnet.se/a.asp?id=3568112&q=1&s=4
  • Axel har två tänder!
  • Axel kan krypa och reser sig nästan mot saker.
  • Björn fyller 30 på lördag, han firar det med svensexa.
  • Jag firar det med sing-star afton med svensexeänkorna...
  • Jag fyller 30 3:e maj, hemska tanke!!
  • Vi firar båda det här med öppet hus den 28 april från kl. 14.00 och framåt! Alla som jag känner och som läser det här är hjärtligt välkomna, bara ni kostar på er ett sms eller mail innan så jag har en aning om hur många som kommer!!

Jag har även 1 miljon saker att fixa med på internet, så det är bäst att jag jobbar vidare... Ha det bra allesammans, njut i regnet!!

4 kommentarer:

  1. Oj, det var en rejäl uteplats på huset ni är intresserade av.... Perfekt för grillkvällar! :-)

    SvaraRadera
  2. Ser ju jätte trevligt ut!!! Håller tummarna att ni får det, perfekt litet revir för Bosse att vakta, kan han hålla koll på de som kommer och går i kvarteret...
    Jag har fått nytt jobb... Ska jobba på Oasmia som monitor med en studie för vovvar!!!www.oasmia.com/swe

    SvaraRadera
  3. Hallåj!!

    Vi kommer, Stefan och jag, på lördag. Men vi vet inte vilken tid ännu... men det märker ni ju!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag sitter på jobbet nu och har tyvärr inte möjlighet att komma... Och mattias jobbar dag helg... Hoppas att ni får en trevlig dag med mycket sol och värme.
    kram

    SvaraRadera