torsdag 13 oktober 2016

Alltså, det jag inte fattar med Kettlebell...

Är hur man kan tycka att det går ganska bra medan man håller på... Jobbigt, javisst men man kämpar på och det finns liksom annan träning som jag ägnat mig åt som är betydligt jobbigare och framförallt tråkigare. Sen är passet slut, man själv också och man stapplar sig ut i friska luften.  Helst skulle man ju nu vilja gå typ i linne från gymmet men sen vet man att man är vuxen och att man blir sjuk och tar på sig sin jacka.

Och sen händer det som jag inte förstår. Sen blir jag så fruktansvärt slutkörd att jag nästan både spyr och svimmar. .. Idag fick jag veva ner alla bilens rutor och hyperventilera hela vägen hem. När jag kom hem slängde jag mig i soffan och fortsatte hyperventilera och dricka vatten. .. Nu som först har jag lyckats ta mig in i dushen och fyllt på energinivåerna.

Vågar inte tänka på de närmsta dagarnas träningsvärk. 

Imorgon är det utbildningsdag med jobbet. Alltid trevligt att möta kollegor i vanliga kläder 😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar