fredag 29 april 2016

Alla tycker jag ska...

skriva en bok... Eller ja, snarare göra en bok av mina gamla blogginlägg.  Nu skriver jag ju inte så mycket längre och det jag skriver nu är vare sig så sorgligt, hemskt eller väldigt roligt heller...

Jag har alltid hört det där om "skriv en bok" och aldrig ens tänkt tanken mer. Men senaste dagarna har jag delat några av mina gamla blogginlägg igen och fått så många "skriv-en-bok-kommentarer" att ett litet litet frö började gro...

Mest för att själv ha en sån bok😃. Men också för att det förhoppningsvis kan ge stöd och hjälp för några som kanske befinner sig i samma situation.... Och sen såklart för att det är sjukt häftigt att ha skrivit en bok!

Jag har i mina tankar börjat fila... Med min takt kanske jag börjar skriva om några år..  Och sen kanske den är klar när barnen flyttat hemifrån😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar