fredag 7 december 2012

Idag har jag haft en sån där dag...

En sån där dag när man glömmer hur bra man har det, hur lycklig jag är att jag har tre fina barn, en fantastisk man och två fina hundar...

En sån där dag när man är övertygad om att vi aldrig mer kommer att bli friska och aldrig mer kommer kunna andas utan näsdroppar och inhalationer...

En sån där dag där jag lessnar så hemskt på dessa smakportioner som bebisarna hatar, kväljs och spyr av och tänker att de kommer äta ersättning tills de är 10...

En sån där dag då jag tänkte jag skulle dammsuga, städa toan, fixa saker, men ingen bebis vill samma sak som jag och ingenting blir gjort...

En sån där dag när jag bara tar mina hundar och går ut när mannen kommer hem...

Så glad jag är att jag vet att imorgon är en ny dag!! Och då j-lar!! Då ska här bakas lussebullar!!


Men mamma, kolla så söta vi är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar