tisdag 23 september 2008

Inte blev vi klokare...

...när Bosse var hos veterinären andra gången heller. De hade honom där en hel dag, gjorde neurologisk undersökning och tog flera prover, men ingenting konstigt visade sig. Jag har i och för sig inte fått provsvaren än, men det lät inte som att veterinären trodde att de skulle hitta något där heller. Vi ska avvakta och se, får han inte de här kramperna eller anfallen oftare än vad han fått hittills gör de ingenting åt det. Och än har vi inte märkt något på honom... Ungefär 2500 kronor fattigare har vi dock blivit på kuppen...

Det som är roligt är att Bosse har fått världens bästa hundvakter!! En f.d jobbarkompis till mig och hennes dotter tar honom nu på dagarna. De tar honom framförallt de dagar jag jobbar dag, men sen tycker dottern att det är så roligt att gå ut och gå med honom så hon tar honom när jag jobbar kväll också. Bosse har inte fått så här mycket motion på flera år och är så himla nöjd och trött på kvällarna! Roligt för honom! I söndags var vi också ute på brukshundsklubben och tränade lite agility, det tyckte han var riktigt roligt ska jag säga!!

Vi har börjat göra i ordning Axels rum... Det blir superfint med en fondvägg med Cars-tapet och resten av rummet är målat i samma färg som Sally... Ni som sett cars vet... Just nu är det lite kaos hemma med hela Axels inredning spridd i hela huset och hans säng inne i vårt sovrum. Men det ska väl bli ordning så småningom.

I helgen åker vi till Knivsta och Uppsala, det ska bli så himla roligt! Ska äntligen få träffa släktens senaste tillskott, Axels kusin Sandra som föddes den 16 september! Roligt ska det bli!

Nu ska jag gå och jobba lite, ett barn med andningsbesvär står på tur!! Kram!!

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    När kommer ni till Uppsala???? Vi vill träffa er! Kram /Ulrika

    SvaraRadera
  2. Har ni tillochmed skaffat en metallic-färg att måla med, eller nöjer ni er med en solid färg?

    SvaraRadera